Pożegnaj zimowe kilogramy. 5 kroków do wymarzonej sylwetki

Pożegnaj zimowe kilogramy. 5 kroków do wymarzonej sylwetki

Czasami można odnieść wrażenie, że mamy naprawdę dużo wspólnego z niedźwiedziami – uwielbiamy spać i gromadzimy zapasy na zimę 😉 . I choć przecież nadprogramowy tłuszczyk nie jest nam do niczego potrzebny, to jednak jakimś cudem mamy go za dużo w formie boczków tu i tam. A przecież lato pokaże nam, co robiłyśmy zimą i wiosną. Warto więc już teraz zacząć walkę z zimowymi zapasami. Gotowe na 5 kroków do wymarzonej sylwetki? To startujemy!

Najpierw jesienią zajadamy posturlopowe smutki i chandrę, potem są już święta i tony pyszności piętrzących się na stołach, potem zaraz karnawał, czas noworocznych postanowień, kiedy po raz tysięczny próbujemy przeżyć na liściu sałaty, co oczywiście trwa bardzo krótko (ale mi niespodzianka 🙂 !)…. Błędne koło, w które same się wpędzamy. A tymczasem do walki z zimowymi kilogramami trzeba podejść metodycznie. Potrzebne będą dobry plan, silna wola, spotkanie z dietetykiem i oczywiście (tak, tak!) profesjonalna kosmetyczka. Bielsko-Biała i okolice to miejsce, gdzie znajdziemy jedną i drugą usługę, ale wszystko po kolei 🙂 .

1. Zaplanuj dietę od A do Z

Tak, doskonale zdajemy sobie sprawę, że nikt z nas nie lubi liczyć kalorii, ograniczać się w czymkolwiek, ale drogie Panie, mamy XXI wiek. Nikt nie każe nam wcinać garści ryżu i sałaty! Zbilansowana dieta, indywidualnie dopasowana do danej osoby może być smaczna, sycąca i zróżnicowana. Dlatego warto umówić się na wizytę do dietetyka, który dobierze nam odpowiedni rodzaj odżywiania się, wraz z dzienną liczbą kalorii oraz dozwolonymi przekąskami. W internecie mamy też całą masę zdrowych przepisów, które zachwycają pomysłowością! O czym warto pamiętać, przechodząc na dietę? Przede wszystkim o:

  •        regularnych porach posiłków (co 3-4 godziny),
  •        nawodnieniu organizmu (minimum 2 litry wody mineralnej dziennie),
  •        dopasowaniu dziennej liczby spożywanych kalorii do trybu życia,
  •        wcześniejszym planowaniu posiłków,
  •        estetyczności przyrządzanych potraw.

Nie ma co liczyć na głodówki i diety cud. Regularność i konsekwencja, połączone z rezygnacją ze szkodliwych nawyków przyniosą efekty.

2. Rusz cztery litery 🙂

No nie ma przebacz, niestety samą dietą niewiele zdziałamy. Koniecznie trzeba zaplanować jakąkolwiek aktywność fizyczną. I w tym aspekcie mamy pełną dowolność. Możemy spacerować, biegać, zapisać się na zumbę, aerobik, rowerki czy zrezygnować z jazdy do pracy samochodem na rzecz dłuższej przechadzki. Warto zakupić karnet miesięczny na siłownię, basen czy innej zajęcia – taka inwestycja zwiększa naszą motywację do działania. Dzięki temu kalorie będą się spalać aż miło, a my nie tylko zadbamy o sylwetkę na wiosnę, ale i zachwycimy formą i kondycją!

3. Zabiegi wyszczuplające to konieczność

Wcale nie musimy czekać na efekty nie wiadomo ile. Dzięki profesjonalnym zabiegom wyszczuplającym przyspieszymy proces odchudzania i zmotywujemy się jeszcze bardziej, widząc rezultaty. Na jakie metody się zdecydować? W wyborze pomoże Ci profesjonalna kosmetyczka w bielsku, która oferuje szereg zabiegów wyszczuplających, wśród nich między innymi:

  • ujędrnianie i wyszczuplanie - problematycznych partii ciała z wykorzystaniem 4% tlenu zawartego w innowacyjnych preparatach Karin Herzog,
  • redukcję cellulitu i zmniejszenie tkanki tłuszczowej za pomocą Focus RF+ - urządzenia wykorzystującego fale radiowe,
  • Body Shaping –redukcja cellulitu, modelowanie sylwetki oraz piersi,
  • lipolizę iniekcyjną - miejscowo likwidującą tkankę tłuszczową,
  • mezoterapię Cellu – zabieg, który wykorzystuje substancję aktywną, która silnie oddziałuje na cellulit, ujędrnia skórę i modeluje sylwetkę.

Nie są to zabiegi inwazyjne. Delikatnie przyśpieszają proces pracy nad sylwetką, poprawiają samopoczucie, ale nie szkodzą zdrowiu. Niemniej jednak trzeba pamiętać, by odpowiedni rodzaj zabiegu dobrała profesjonalna kosmetyczka.

4. Pozbądź się rozstępów

My kobiety mamy prawdziwego pecha, nie dość, że łatwiej tyjemy, to jeszcze zostają nam ślady po próbach zrzucania kilogramów i ponownego ich przybierania…. Rozstępy to prawdziwa zmora prawie każdej z nas i niestety niechciany efekt uboczny odchudzania. Na szczęście można sobie z nim poradzić i tutaj znów przydatna będzie nasz kosmetyczka. Bielsko-Biała i okolice to cały obszar działania naszego salonu, w którym można się umówić na redukcję rozstępów. Na czym ona polega? Za pomocą nowoczesnych technologii rozstępy są miejscowo i metodycznie usuwane, pozostawiając nieskazitelną i gładką skórę. Dzięki temu bez wstydu i kompleksów latem założysz bikini czy króciutkie szorty.

5. Daj sobie czas

Nie wymagaj od siebie, by równo z pierwszym dniem wiosny wyglądać szczupło, tak jak w swoich marzeniach. Na wszystko trzeba czasu, a na zrzucenie kilogramów i pracę nad idealną sylwetką zwłaszcza. Ustal sobie termin, ale realny, np. do lata schudnę 8 kilogramów, wejdę w rozmiar mniejszą sukienkę itp. Mierz siły na zamiary – oceń, np. po miesiącu ile czasu zajęło Ci zrzucenie x kilogramów i do tego dopasuj resztę planu.

Sylwetka na wiosnę zaczyna się zimą

I taka jest prawda, drogie Panie. Trzeba już teraz zacząć pracę nad wymarzoną figurą, by wiosną i latem było się czym pochwalić. A jeśli połączymy dietę, ćwiczenia z zabiegami kosmetycznymi to osiągnięcie celu nie będzie takie trudne!